utorok 24. novembra 2015

Začíname

S myšlienkou založenia blogu Fooderi som sa pohrávala už dlhšie. Samozrejme, nie pod konkrétnym názvom. Milujem jedlo, či už domáce, alebo keď mi ho pripravia v reštaurácií. Rada skúšam nové podniky, ale vždy, keď som sa niekam chcela vybrať, potrebovala som sa uistiť, že to bude stáť zato. Jednoducho, nikdy som to nechcela nechať na náhodu a každej návšteve novej reštaurácie predchádzalo vyhľadávanie recenzií na internete. A tam nastal problém. Skoro žiadne nie sú.

Potom som spoznala môjho priateľa, ktorý miluje jedlo rovnako ako ja. Rozhodli sme sa, že budeme písať o našich skúsenostiach z konkrétnych reštaurácií. Nie sme žiadni odborníci ani food kritici, len obyčajní ľudia, ktorí sa chcú dobre najesť a vedia oceniť príjemné prostredie a obsluhu.

Začíname!

EDIT: Žiadna naša návšteva nebola vopred dohodnutá, ani sponzorovaná. 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára